ZKAZILI VÁM RADOST Z DOVOLENÉ?
Úvod » Právní služby » Zkazili vám radost z dovolené?
JAK POSTUPOVAT?
- NEODPOVÍDÁ-LI UBYTOVÁNÍ A SLUŽBY NABÍDCE CESTOVNÍ KANCELÁŘE A SMLOUVA NENÍ DODRŽENA, OBRAŤTE SE NEODKLADNĚ NA DELEGÁTA
- VYPLŇTE REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A PONECHTE SI JEHO KOPII (PODEPSAT JEJ MUSÍ KAŽDÝ Z NESPOKOJENÝCH KLIENTŮ)
- KONKRÉTNÍ VADY POPIŠTE CO NEJPODROBNĚJI, UVEĎTE SVĚDKY
- POŽADUJTE OKAMŽITOU NÁPRAVU (VÝMĚNA HOTELU, VÝMĚNA POKOJE, ODSTRANĚNÍ VADNÉHO VYBAVENÍ, ZAJIŠTĚNÍ OBJEDNANÉ STRAVY ČI ZÁJMOVÝCH AKTIVIT)
- POŽADUJTE SLEVU Z CENY
- VADY UPLATNĚTE PÍSEMNÝM PŘÍPISEM PŘÍMO U CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČI ZPROSTŘEDKOVATELE ZÁJEZDU (UVEĎTE KONKRÉTNÍ VADY, POŽADUJTE SLEVU Z CENY)
NA CO SI DÁT POZOR?
- SMLOUVA S CESTOVNÍ KANCELÁŘÍ MUSÍ OBSAHOVAT VÝSLOVNĚ VŠE, CO OČEKÁVÁTE (VÝHLED NA MOŘE, BALKON, ALL INCLUSIVE, BAZÉN U HOTELU,
PLÁŽ DO 50 METRŮ OD HOTELU ATD.) - JDE-LI O ZDRAVOTNÍ POTÍŽE, VYHLEDEJTE LÉKAŘE (KRYTO POJIŠTĚNÍM)
- PŘI VÁŽNÝCH POTÍŽÍCH KONTAKTUJTE KONZULÁT
- ZJIŠTĚNÉ VADY ZDOKUMENTUJTE FOTOGRAFIÍ, ZAJISTĚTE SVĚDKY
- NEBUDOU-LI UPLATNĚNÉ VADY BEZODKLADNĚ ODSTRANĚNY, POŽADUJTE SLEVU Z CENY
CO PRO VÁS MŮŽEME UDĚLAT?
- UPLATNÍME VAŠE NÁROKY U POSKYTOVATELE ZÁJEZDU
- SEPÍŠEME PŘEDŽALOBNÍ VÝZVU, PODÁME ŽALOBU
- SDĚLÍME VÁM, JAKÉ NÁROKY MÁTE A VYPOČTEME JEJICH VÝŠI
NA CO MÁTE NÁROK?
- SLEVA ZE ZAPLACENÉ CENY ZÁJEZDU
- NÁHRADA ÚJMY ZA ZKAŽENOU RADOST Z DOVOLENÉ
- NÁHRADA NÁKLADŮ, KTERÉ SAMI VYNALOŽÍTE NA ODSTRANĚNÍ VAD (NAPŘ. ZAJIŠTĚNÍ JINÉHO UBYTOVÁNÍ)